فرمانده انتظامی استان ایلام از تردد بیش از ۱۰۵ هزار خودرو در مسیر‌های منتهی به مرز مرز مهران خبر داد.

تردد بیش از ۱۰۵ هزار خودرو در مسیر‌های منتهی به مرز مرز مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تردد بیش از ۱۰۵ هزار خودرو در مسیر‌های منتهی به مرز مهران از ابتدای صفر تا امروز گفت: ۶۵ درصد علت مستقیم حوادث رانندگی در این مدت تخطی از سرعت مطمئنه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

سردار یاری  اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا امروز بیش از ۷۰ هزار خودرو وارد شهر مهران شده‌اند و در این مدت بیش از ۳۵ هزار خودرو زائران نیز پس از بازگشت از کشور عراق از شهر مهران خارج شدند.

او ادامه داد: در ۹ روز گذشته وضعیت ابتدای ماه صفر تا امروز بیش از ۲۰ مورد حادثه رانندگی مبنی بر جرح و فوت در مسیر‌های منتهی به مرز مهران در استان ایلام به وقوع پیوسته است که از این تعداد ۱۶ مورد جراحی و ۴ مورد نیز فوتی بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد :در این حوادث رانندگی ۲۹ نفر از زائران مجروح و متاسفانه ۸ نفر نیز فوت کرده‌اند.

او یادآورشد: ۶۵ درصد تصادفات رخ داده در این مدت به علت تخطی از سرعت مطمئنه بوده است که خستگی و خواب آلودگی زائران نقش مهمی در وقوع این حوادث داشته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد: خروج از جاده و واژگونی خودرو‌ها از ۶۵ درصد نوع حوادث رخ داده در این مدت به خود اختصاص داده است.

سردار یاری اعلام کرد: با وجود ۱۰۵ هزار تردد وسیله نقلیه در مسیر‌های منتهی به مرز مهران وقوع ۴ حادثه فوتی ناچیز است، ولی با این حال این تعداد کشته بسیار جای تاسف داشته و نگران کننده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام به زائران توصیه کرد: برای پیشگیری از خستگی و خواب آلودگی که سهم عمده‌ای حوادث رانندگی دارد از موکب‌ها و استراحت گاه‌های بین مسیر برای استراحت استفاده کنند.

انتهای پیام/ د

تردد خودرو های زائران  از مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.