به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه مراسمی که به مناسبت اعزام ناوگان امدادی گروه ایران خودرو برای اجرای طرح اربعین ۹۸ برگزار شد، گفت: به منظور ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان در سراسر کشور، طرح خدمات به زائران کربلا در اربعین حسینی تحت عنوان "خیمه زنیم راه را..." از طریق ایساکو که شرکت خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو است از تاریخ ۲۲ تا ۳۰ مهر از طریق اکیپ خدمات امدادی که بالغ بر ۱۳۶۰ اکیپ امدادی، ۳۰ نمایندگی و ۶۰ فروشگاههایی که در سراسر کشور در مسیرهای راهپیمایی است برای زائران در نظر گرفته شده است.
بیشتر بخوانید: اعزام ناوگان امدادی گروه سایپا برای اجرای طرح اربعین ۹۸
او بیان کرد: پنجمین سالی است که این خدمات برای زائران اربعین در نظر گرفته شده است. خدمات پس از فروش را برای زوار به نحوی برنامه ریزی کردیم که بدون کوچکترین دغدغه بتوانند این خدمات را دریافت کنند.
مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: بالغ بر ۶ میلیارد قطعه برای این طرح پیش بینی کرده ایم که بخشی از آن به نمایندگی و فروشگاهها اعزام شد. خدمات جادهای رایگان است و هزینه قطعات بر اساس چارچوب دریافت میشود.
مقیمی افزود: هیچ مانعی برای ارائه خدمات وجود ندارد، خوشبختانه نرم افزاری برای اعلام تمام مکان های ارائه خدمات سیار امداد خودروها تعبیه شده است تا زائران برای دریافت خدمات به نزدیک ترین مرکز مراجعه کنند.
او در پایان تشریح کرد: شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ برای دریافت مشکلات و نظرات مسافران مسیر اربعین در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/