رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بیش از ۶۰ درصد امکانات بنیاد مستضعفان را به مسیر‌های اربعین استان ایلام اختصاص داده ایم.

اختصاص ۶۰ درصد امکانات بنیاد مستضعفان برای اربعین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به استقبال بی سابقه زوار از مرز مهران، گفت: در اربعین امسال همه ایران در ایلام است.

فتاح با اشاره به این مهم که هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه زوار در تردد از مرز مهران شود، بیان کرد: اینجا جاذبه‌ای بس عجیب برای زوار اربعین حسینی دارد.

او با اظهار شگفتی از جمعیتی که این روز‌ها روانه مرز مهران می‌شود، اظهار کرد: از جمعیت ۴۰ هزار نفری منطقه محرومی، چون قلعه گنج کرمان حدود ۲۰ هزار نفر روانه مرز مهران شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان با تعبیر این مفهوم که ۷۲ ملت را برای خدمت رسانی به زوار بسیج کرده ایم عنوان کرد: از تمام ظرفیت‌های بنیاد برای کمک به زوار استفاده خواهیم کرد.

او زحمات استاندار و مجموعه همکاران را در آماده کردن زیرساخت‌ها قابل تقدیر دانست و افزود: با توجه به استقبال کم نظیر زوار از مرز مهران بیش از ۶۰ درصد امکانات بنیاد برای اربعین را به مسیر‌های اربعین استان ایلام اختصاص داده ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان یادآورشد: علاوه بر ایجاد یک موکب بزرگ در سه راهی کارزان شهرستان سیروان در استان، ۱۰ میلیون بطری آب، یک میلیون پرس غذا به همراه یک میلیون بطری نوشابه برای خدمت رسانی به زوار اختصاص داده ایم.

انتهای پیام/ د

ارائه خدمات بنیاد مستضعفان  به زوار اربعین

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.