معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال هزار و ۲۶۹ طرح اشتغال برای مددجویان مستعد اشتغال و اقشار نیازمند اجرا شد.

اجرای بیش از 12 هزار طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امدادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سید حسین کرابی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی با عنوان اینکه علاوه بر مددجویان، فرزندان، اعضای خانواده آن‌ها و اقشار نیازمند می‌توانند از تسهیلات اشتغال زایی این نهاد بهره‌مند شوند، گفت: برای این تعداد طرح بیش از ۳۹ میلیارد و ۹۴۸ میلیون تومان اعتبار از محل تسهیلات قرض الحسنه بانکی و امدادی فراهم و پرداخت شده است.

اوتصریح کرد: مشاغل ایجاد شده شامل بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنفی صنعتی، صنایع دستی، خدمات و شیلات می‌شود و طرح‌های اشتغال کمیته امداد با کمترین انحراف همراه است و تحت نظارت ۵ ساله کارشناسان اشتغال قرار دارد تا به خودکفایی وخوداتکایی لازم برسند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت:  مجریان در صورت نیاز می‌توانند از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان بهره‌مند شوند و  تعداد افراد آموزش دیده از آموزش‌های مهارتی، پایدارسازی و مقدماتی در نیمه نخست امسال چهار هزار و ۷۵۰ نفر بودند.

کرابی  به بخش دیگری از خدمات اشتغال در این واحد را کاریابی برای مددجویان جویای کار خواند و افزود: ۲۶۲ مددجو توسط این نهاد و با همکاری واحد کاریابی اداره کل فنی و حرفه‌ای نیز شاغل شدند.

او ادامه داد:در ۶ ماهه نخست امسال  با ۲۲۷ دار قالی فعال هزار و ۷۹۱ مترمربع قالی بافته شده است.
 
انتهای پیام //ا.ز 
 

آموزش رایگان دوره‌های فنی و حرفه‌ای  برای مددجویان کمیته امداد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.