سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: تیم ما در وقت اضافه بسکتبال بسته شده است و هیچ بازیکنی در بازار نقل و انتقالات نبود تا جذب کنیم.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم اصفهانی اظهار کرد: تیم ما در وقت اضافه بسکتبال بسته شده است و هیچ بازیکنی در بازار نقل و انتقالات نبود تا جذب کنیم. در واقع خیلی از بازیکنان، تیم ذوب آهن را به علت مشکلات مالی ترک کردند و یکی، ۲ نیروی باتجربه در تیم ما برایمان باقی مانده است.  

او ادامه داد: به هر حال شرایط برایمان سخت است و می‌دانم کار کردن با تیم جوان تبعات دارد، اما باعث افتخارم است و مطمئن هستم این بازیکنان آینده بسکتبال هستند و جایگاه خوبی در تیم ملی و ذوب آهن پیدا می‌کنند.  


بیشتر بخوانید: رونمایی از لوگو جدید لیگ برتر بسکتبال + عکس


حاتمی درباره اینکه از یارگیری تیم ذوب آهن راضی نیست، گفت:  بله  چون  پول نداشتیم و زمان هم از دست دادیم و در نهایت نتوانستیم بازیکن بگیریم.  

او درباره نتیجه جلسه امروز لیگ بسکتبال گفت: جلسات به صورت روتین برگزار شد و من بیان کردم که در چند آیتم باید تجدید نظر انجام شود.  

سرمربی ذوب آهن درباره  سازمان لیگ بسکتبال بیان کرد: بله این موضوع بی تاثیر نیست و هر چه قدرت سازمان‌های اجرایی بیشتر باشد به طور حتم مشکلات کمتر می‌شود.  

انتهای پیام/ 

اظهارات حاتمی درباره لیگ بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.