معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری، از بعد از ظهر همراه با بارش باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت: هوای مازندران امروز چهارشنبه ۱۷ مهرماه صاف تا نیمه ابری، از بعد از ظهر همراه با بارش پراکنده و وزش باد نسبتا شدید و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

او افزود: هوای مازندران روز پنج شنبه ۱۸ مهر ماه ابری (در ارتفاعات مه) همراه با کاهش دما، بارش باران و از اواخر روز با کاهش ناپایداری و ابر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:هوای استان در روز جمعه ۱۹ مهرماه صاف تا نیمه ابری در بعد از ظهر و شب با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

اسدی افزود:هوای مازندران روز شنبه ۲۰ مهرماه صاف تا نیمه ابری، از بعد از ظهر ابری، از سمت غرب استان به تدریج ابری همراه با بارش باران، کاهش دما و وزش باد شدید و رعد و برق خواهد بود.

او گفت:وضعیت جوی مازندران روز یکشنبه ۲۱ مهرماه ابری و در بعضی از ساعات با بارش باران، کاهش دما و وزش باد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ س


بارش پراکنده باران در مازندران

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.