آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

پس از گذشت ۱۴۰۰ سال محبت اباعبدالله الحسین (ع) همچنان در دل‌های شیعیان قرار دارد/مراسم اربعین هر سال پرشورتر برگزار می‌شود

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه هر سال مراسم اربعین پرشورتر برگزار می‌شود، گفت: پس از گذشت هزار و ۴۰۰ سال محبت اباعبدالله (ع) در دل شیعیان قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی شامگاه سه‌شنبه در دیدار جمعی از رؤسای کلانتری‌های سراسر کشور که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، بهترین هدیه به انسان را موعظه کردن وی دانست وگفت: چنانچه نصیحت از روی خیرخواهی باشد، بهترین موعظه به انسان است.

آیت الله علوی گرگانی افزود: انسان باید تلاش کند که دیگربین باشد و اهل خودبینی نباشد، زیرا خداوند انسان خودبین را دوست ندارد.

این استاد سطوح عالی حوزه با تأکید بر اینکه همه چیز در اراده خداوند است، تصریح کرد: در نماز می‌خوانیم «اهدنا الصراط المستقیم» و از خدا می‌خواهیم ما را هدایت کند.

آیت الله علوی گرگانی خودبینی را سبب تباه شدن انسان دانست و افزود: انسان در هر پست و مقامی که فعالیت می‌کند نباید خود را گم کند، زیرا با تواضع خداوند انسان را بالا می‌برد.

مرجع تقلید شیعیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر سال مراسم اربعین پرشورتر برگزار می‌شود، تصریح کرد: پس از گذشت هزار و ۴۰۰ سال محبت اباعبدالله الحسین (ع) همچنان در دل‌های شیعیان قرار دارد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه کار برای خدا در آخرت اجر بسیار زیادی نزد پروردگار دارد، افزود: مراقب باشید در کار‌های خود تنها خدا را مورد توجه قرار دهید.

انتهای پیام/ح

مراسم اربعین هر سال پرشورتر برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار