معاون هماهنگی امور عمرانی استانداردر بازدید از روند آزاد سازی ساحل رامسر گفت: ۸۲ درصد سواحل مازندران قابل دسترس عموم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: با جدیت استاندار مازندران، دستگاه‌های اجرایی و دستور وزیر کشور اقدامات بسیار ارزنده در طول ساحل انجام شد به گونه‌ای که ۸۲ درصد سواحل برای دسترسی  مردم محقق و ۱۸ درصد دیگر هنوز آزاد نشده است که ۶ درصد از آن سواحل خصوصی و مالکیت مردمی است.

او با بیان اینکه  ۱۲ درصد از سواحل که هنوز آزاد نشده در اختیار بخش دولتی است افزود: ۶ درصد آن را  بخاطر استفاده اماکن دولتی ازجمله اسکله‌های دریایی و کشتی سازی نمی‌شود آزاد کرد، اما ۶ درصد دیگر باید آزاد شود که بزودی جلسه‌ای در وزارت کشور تشکیل و همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کاربیایند.

رازجویان گفت:به فرمانداران و شهرداران تاکید می‌شودبعد از آزاد سازی سواحل رها نشوند بلکه امکانات رفاهی برای عموم مردم و گردشگران فراهم شود

آزادسازی ساحل رامسر در محدوده مرکز ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران در شهر کتالم و سادات شهر به طول ۴۸/۵متر و مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع که با همکاری مرکز یادشده انجام شده است.

طول ساحل استان ۳۵۷ کیلومتر است که بر اساس قانون برنامه ۵ ساله چهارم باید آزاد می‌شد.

انتهای پیام/س

بازدید رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از روند آزاد سازی ساحل رامسر

برچسب ها: استانداری ، سواحل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار