فرماندار ایرانشهر گفت: افرادیکه سلاح غیرمجاز خودشان را تحویل نیروی انتظامی دهند با همکاری دستگاه قضایی و شورای تامین این شهرستان از رافت اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

تحویل سلاح غیرمجاز سبب بهره‌مندی از رافت اسلامی می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین خواسته‌های مردم ایرانشهر برخورد با افراد شرور و سارقان مسلح است که با همکاری دستگاه قضایی و تلاش نیرو‌های امنیتی در سه ماهه اخیر مقادیر زیادی سلاح غیرمجاز از سطح این شهرستان جمع‌آوری و افراد سابقه‌دار نیز دستگیر شدند.

او با تاکید بر همکاری علما، معتمدان، سران طوایف و نخبگان در جهت ارتقای شاخص‌های امنیت در ایرانشهر افزود: سه مولفه اقتدار، امنیت و آرامش برای برقراری امنیت پایدار در منطقه حائز اهمیت است.

فرماندار ایرانشهر گفت: توجه به مردمداری، ارتباط با مردم و استفاده از ظرفیت و مشارکت‌های مردمی رمز موفقیت نیرو‌های امنیتی در برقراری امنیت و آرامش شهروندان خواهد بود.

او بیان کرد: احساس امنیت، فرآیندی روانی- اجتماعی است که بر افراد تحمیل نمی‌شود بلکه اکثر افراد جامعه بر اساس نیازها، علائق، خواسته‌ها و توانمندی‌های شخصیتی و روانی خود در ایجاد و از بین بردن آن نقش اساسی دارند.

کوثری ضمن تقدیر از اعضای شورای تامین و علما، معتمدان و سران طوایف ایرانشهر گفت: در سه ماهه گذشته با تلاش‌های انجام شده شاهد کاهش ناامنی‌های خرد در این شهرستان هستیم.

او بیان کرد: شورای تامین ایرانشهر با افرادیکه آسایش و آرامش مردم را سلب کنند طبق قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

جمع آوری مقادیر زیادی سلاح غیرمجاز در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار