فرمانده انتظامی لرستان از ثبت ۱۱ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس لرستان در ۶ ماهه گذشته خبرداد.

ثبت ۱۱ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس لرستان در ۶ ماهه گذشتهمهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت:مرکز نظارت همگانی فرمانده انتظامی لرستان شبانه روز با سامانه ۱۹۷ در خدمت مردم استان بوده است که در ۶ ماهه گذشته ۱۱ هزار تماس از طرف مردم ثبت شده است.

او افزود:۵۲ درصد تماس‌ها تقدیر از عملکرد پلیس و ۴۸ درصد مشاوره وراهنمایی وپیشنهادات بوده است که مردم پلیس ررا درماموریت‌ها یاری کردند.

او ادامه داد:۱۵ جلسه برای پاسخگویی چهره به چهره به مطالبات سامانه ۱۹۷ که از طریق تماس قابل حل نبودند برگزار شدو ۹۰۰ نفر هم مشکلاتشان برطرف شد.

فرمانده انتظامی لرستان اظهارداشت:مادر مسافرت‌هایی که به شهرستان‌ها داشتیم برای نظارت وارزیابی وساماندهی کلانتری وپاسگاه در آنجا هم بامردم جلساتی برگزار کردیم.

مهدیان نسب گفت: در طرح تجلیل هم از ۳ نفر از پرسنل نیروی انتظامی که توانستند در ماموریت‌ها جان مردم را نجات دهند تجلیل وقدرددانی کردیم.

انتهای پیام/م

ثبت ۱۱ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس لرستان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۵۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید وگوگل پلی نصب شد ودر جستجو  گوگل پلی می نویسی تلگرام نصب شد ودر جستجو تلگرام می نویسی لینک و لینکدونی و لیندونی و و فال س و جستجو تلگرام بالا می اید   و ان ها کسبی و دوستایابی و فال انجام می دهند   و کلاهبرداری وسو استفاده می کند  فلیتر و قطع ومسدود کنید تو خدا انجام بدهید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
زینب گازر
۱۴:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
من شکایت کردم هیچکی پیگیری نمیکند چرا واقعا سامانه ۱۹۷ الکیه یا واقعیه