دو نشان جهانی جامعه مدیریت سبز اروپا و بنیاد جهانی انرژی به شرکت فولاد مبارکه اعطا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محسن ستاری رییس محیط زیست شرکت فولادمبارکه گفت: تلاش در حفاظت از محیط زیست همچنین سرمایه گذاری‌ها و مشارکت‌های منطقه‌ای این شرکت در بهبود شاخص‌های سلامت و رفاه جامعه از جمله تأمین مالی طرح احداث و جمع آوری شبکه پساب‌های بهداشتی پنج شهر مجاور از عوامل دستیابی به این موفقیت بین المللی است.

محسن ستاری افزود: این شرکت در بین شرکت‌های حاضر در فرایند ارزیابی بنیاد جهانی انرژی و جامعه مدیریت سبز اروپا حائز رتبه لازم برای دریافت گواهی نامه و در مراسمی در اجتماعی بین المللی در شهر وین دو نشان جهانی به این شرکت اعطا شد.

او گفت: پیش از این هم در سال ۹۳ شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق به اخذ بالاترین نشان بنیاد جهانی انرژی و جامعه مدیریت سبز اروپا از بین ۸ هزار طرح معرفی شده به آن دو نهاد در سطح بین المللی شده بود.

مراسم بنیاد جهانی انرژی و جامعه مدیریت سبز اروپا هرساله در یکی از کشور‌های جهان برگزار می‌شود و از بین طرح‌های زیست محیطی معرفی شده بر اساس نمونه ارزیابی east مبتنی بر ارزش گذاری شاخص‌هایی با پیامد اجتماعی، تکنولوژیک، مالی و زیست محیطی ناشی از اجرای طرح زیست محیطی ارزیابی شده و بر اساس رتبه اخذ شده شایسته اعطای نشان ملی یا بین المللی می‌شود.

شرکت فولاد مبارکه بزرگترین تولید کننده فولاد کشور است.

انتهای پیام/م

 

اعطای دونشان جهانی مدیریت سبز اروپا به فولاد مبارکه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.