منوچهر فخری گفت: راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس طرود در دستور کار است و این می‌تواند به ایجاد فرصت‌های شغلی جوانان کمک کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان در نشستی با دهیاران و شورای اسلامی روستا‌های دهستان طرود شهرستان شاهرود ضمن بیان اینکه مشکلات کارخانه فرآوری مس طرود بررسی و پیگیری لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه انجام خواهد شد، گفت: امیدواریم تا با راه‌اندازی این کارخانه فرصت اشتغال برای جوانان روستا‌های دهستان طرود فراهم شود.

او افزود: در راستای ضرورت ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها و توانمندسازی زنان، در سفر به دهستان طرود مقرر شد ۲۰ فقره تسهیلات وام کم‌بهره از طریق صندوق کارآفرینی امید به زنان هنرمند و توانمند قالیباف در راستای توسعه کارگاه‌های قالی‌بافی روستا‌های منطقه پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای توسعه با مشارکت خیران و بخش خصوصی زودتر به نتیجه می‌رسد، ابراز داشت: در راستای توسعه علم و دانش دختران روستایی به همت یکی از خیران مدرسه‌ساز یک باب مدرسه شش کلاسه دخترانه در دهستان طرود کلنگ‌زنی شد.

فخری ضمن بیان اینکه مردم روستا کمترین توقع رادارند و نیازمند بیشترین توجه از سوی مسئولان هستند، تصریح کرد: مشکل آب مردم روستای طرود می‌بایست بررسی و حل شود و از سویی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا مشکلات حوزه این دهستان برطرف شود.

او ضمن بیان اینکه همه تلاش‌ها می‌بایست در راستای جلب رضایت مردم باشد، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بکوشند تا نسبت به وعده‌ها خود در پاسخ به مطالبات و درخواست‌های مردم روستا جامه عمل بپوشانند، چراکه مردم، ولی نعمتان ما هستند و جلب رضایت ایشان باید در انجام امور همواره در اولویت قرار گیرد.

انتها یپیام/ح

راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در طرود شاهرود

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.