حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این زمینه گفت: کارخانه آرد و نشاسته یاسوج از جمله واحد‌های راکد و مشکل دار بود که با رفع مشکلات و اعطای تسهیلات ویژه به چرخه مجدد تولید بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کارخانه آرد و نشاسته یاسوج از جمله واحد‌های راکد و مشکل دار بود که با رفع مشکلات و اعطای تسهیلات ویژه به چرخه مجدد تولید بازگشت.
 
حشمت الله صمیمی دوست اظهار داشت: این کارخانه ظرف ۲ ماه گذشته با دستور قضایی و به دلیل عدم رعایت و تولید آرد بی کیفیت از سوی نهاد‌های نظارتی و تعزیرات حکومتی پلمپ شده بود.

او تصریح کرد: ظرف این ۲ ماه نیز با رایزنی و هماهنگی با سازمان اقتصادی کوثر به عنوان سرمایه گذار و متولی اصلی این کارخانه و همچنین بازدید مجدد دستگاه‌های نظارتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی فعالیت این کارخانه دوباره آغاز شده است.

صمیمی دوست تصریح کرد: مسئول واحد کنترل کیفیت این کارخانه متعهد شد که گزارش کیفیت تولید آرد این واحد تولیدی را به صورت هر هفته و ماهانه به نهاد‌های نظارتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد گزارش کند.

او گفت: کارخانه آرد و گلوکز یاسوج نیز ظرف این ۲ ماه تعطیلی بیش از ۲۷۰ تن آرد به اداره کل غله استان بدهکار است که باید نسبت به جبران خسارات و بازپرداخت بدهی خود در این راستا نیز اقدام کند.

ظرفیت تولید این کارخانه ۳۰۰ تن در شبانه روز بوده و در زمینی به مساحت یک هکتار در ورودی جاده سروک واقع شده است.

اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم این کارخانه به ترتیب حدود ۸۰ و ۵۰۰ نفر است.

انتهای پیام/ک

فعالیت  دوباره کارخانه آرد و نشاسته یاسوج پس از ۲ ماه تعطیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.