رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از برگزاری کلاس مربیگری فوتبال A آسیا طی سال ۲۰۲۰ در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در آیین اختتامیه دوره آموزش مربیگری سطح دو فوتسال آسیا در بخش آقایان که با حضور علی قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان، ابوالقاسم عارفیان مدرس رسمی AFC و ... در سالن اجتماعات هتل کاخ کرمان برگزار شد، از قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان برای میزبانی خوب در این دوره‌ی آموزشی تشکر کرد و گفت: واقعاً وی از زمانی که در این سمت قرار گرفتند، زحمت می‌کشند، به ویژه در بخش آموزش و ما شاهد این هستیم که وی علاقه‌مند افزایش آموزش در استان کرمان است.

او افزود: ما نیز علاقه مندیم، میزبانی را به استان‌هایی دهیم که به برگزاری دوره‌ها بیشتر اهمیت می‌دهند و خوب آن را برگزار می‌کنند.

 

ماجدی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد علیرضا دادگر، رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان، تصریح کرد: اگر من جای مسئولان المپیک بودم، وی را مسئول برگزاری المپیک می‌گذاشتم، چرا که پیگیری، فعال و کاری بودن وی را در کمتر جایی می‌بینیم.

او در بخش دیگری از سخنانش به محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان اشاره کرد و بیان داشت: وی به تازگی مدرک حرفه‌ای آسیا را هم کسب کرده اند، بهرحال کار بسیار سختی است، دو سال حضور پیدا کردن برای گرفتن یک مدرک کار ساده‌ای نیست.

ماجدی این موفقیت را به وی تبریک گفت و برایش آرزوی موفقیت کرد.

 

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه عارفیان جزو بهترین مدرسان ما هستند، گفت: خوشحالم دوستان نیز از عملکرد وی راضی بودند.

ماجدی افزود: بنده خودم به وی اعتقاد دارم و در واقع اگر ما ۵ مدرس خوب در کشور داشته باشیم یکی از آن‌ها آقای عارفیان است.

او با تأکید بر اینکه استان‌ها باید با برنامه ریزی‌های خاص برای دوره‌های آموزشی اقدام کنند، تصریح کرد: کرمان یکی از استان هاییست که هم رئیس هیئتش پای کار است، هم دبیر، آموزش و همه اعضایش تلاش می‌کنند تا بهترین کیفیت را از آن کلاس برای ما به نمایش بگذارند.

ماجدی با اعلام اینکه میزبانی‌ها را به استان‌هایی می‌دهیم که فعالند، از برگزاری کلاس مربیگری فوتبال A آسیا طی سال ۲۰۲۰ در کرمان خبر داد.

او بیان داشت: این کلاس را تا قبل از ما باید مرکز برگزار می‌کرد، پس به میزبانی تهران برگزار می‌شد، ولی وقتی استانی بتواند کلاس A آسیا برگزار کند و ما بتوانیم بولتنش را برای AFC بفرستیم، این هم برای ما خوب است، هم برای کشور خوب است و هم آسیا بیشتر به آن شهر و استان نگاه می‌کند و این مزایای زیادی برای استان میزبان دارد.

ماجدی نگاه به جزئیات و تعامل با همه کس را از رموز موفقیت در مربیگری عنوان و بر آن تأکید کرد.

او خطاب به مربیان شرکت کننده در دوره با بیان اینکه لول دو کشور ایران بالاترین سطح مربیگری در فوتسال است که شما راحت می‌توانید سرمربی لیگ برتر و تیم ملی شوید، گفت: البته این دستورالعمل را سال ۲۰۲۰ عوض می‌کنیم و برای لیگ برتر تحت فشار گذاشته ایم که مربیان باید لول تری داشته باشند، چون سطح فوتسال ما مخصوصا لیگمان از تمام دنیا بالاتر است.

ماجدی افزود: فوتسال در آسیا مال ایران است و همه باید تلاش کنیم در همین جا نیز بماند.

انتهای پیام/ب

آیین اختتامیه دوره آموزش مربیگری سطح دو فوتسال آسیا در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار