نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: آقای ناطق نوری عضو جامعه روحانیت مبارز است و مدتی به دلایل شخصی در جلسات این جامعه شرکت نمی‌کردند.


آقای ناطق نوری به دلایل شخصی در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت نمی‌کردحجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات و نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان با مجمع روحانیون مبارز، گفت: این یک جلسه‌ دوره‌ای است که مجمع روحانیون مبارز از مجموعه‌های همفکر و همسو با خودش دعوت می‌کند تا درباره کار‌هایی که انجام داده است و برنامه‌ها و پیشنهاد‌هایی که دارند، یک نوع تبادل نظر و همفکری انجام شود.

نائب‌رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: در گذشته فراکسیون امید و هیات رئیسه شورای سیاست‌گذاری جبهه اصلاحات را برای تبادل نظر دعوت کرده بودند تا ببینند برنامه‌های کاری آنها برای آینده به چه صورت است.


بیشتر بخوانید: جزئیات برنامه‌های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در استان‌ها/ نقش رابطین استانی چیست؟


او درباره ماجرای حضور آقای ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز افزود: او عضو جامعه روحانیت مبارز است و مدتی به دلایل شخصی در این جلسات شرکت نمی‌کرد.

حجت الاسلام موسوی لاری خاطرنشان کرد: بدیهی است که آقای ناطق نوری عضو جامعه روحانیت مبارز است و هر زمان بخواهد می‌تواند در جلسات شرکت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار