امام جمعه کهنوج گفت: دفاع از حق، شکست ناپذیری در راه دفاع از حق، استقامت، براندازی و مبارزه با باطل، آزادگی، فساد ستیزی و رسوا کردن نفاق از والاترین ارزش‌های اسلامی راهپیمایی عظیم اربعین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام افشار منش امام جمعه کهنوج در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه به تقوا گفت: پیاده روی اربعین ضمن اینکه یک زیارت دلنشین، جذاب و مستحب است دارای آثار زیادی از جمله، شکوه و عظمت شیعه، بستر ساز تمدن اسلامی و رمز عقب نشینی دشمنان است.

او با بیان اینکه مراسم اربعین ابا عبدالله (ع) صحنه‌ای است که همه حق طلبان عالم را بهم پیوند داده است، اظهار کرد: دفاع از حق، شکست ناپذیری در راه دفاع از حق، استقامت، براندازی و مبارزه با باطل، آزادگی، فساد ستیزی و رسوا کردن نفاق از والاترین ارزش‌های اسلامی راهپیمایی عظیم اربعین است.

امام جمعه کهنوج در بخش دیگری از سخنان خود، اغتشاشات و تحولات عراق را ناشی از یک توطئه مهم عنوان کرد و گفت: هدف از این توطئه و اغتشاشات این بود که بین گروه‌های شیعه اختلاف بیاندازند و به نوعی مجلس و دولت عراق را ساقط، و هم پیمانی عراق را از ایران بگیرند و دولتی موافق خود سرکار بیاورند.

او گفت: خیانت ترامپ به کرد‌ها در سوریه حاوی این پیام بود کشور‌هایی مثل اسراییل، عربستان و عمارات که برای امنیت خود به آمریکا دل بسته اند همین سرنوشت در انتظار آنهاست.

حجت الاسلام افشار منش در مورد شفاف شدن مذاکرات و آرا نمایندگان مجلس و اعضای شورای نگهبان، شفاف سازی و علنی کردن اطلاعات و آگاهی مردم را یکی از پایه‌های اساسی مردم سالاری و جمهوریت بر شمرد و گفت: انتظار جامعه از نمایندگان ملت این است که در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ی

برگزاری نماز جمعه کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار