لس آنجلس در حصار زبانه‌های آتش + فیلم

آتش چندین محله در شمال لس آنجلس در آمریکا را در معرض تهدید قرار داده است.

لس آنجلس در حصار زبانه‌های آتش + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان گزارش داد آتش سوزی مهیب موسوم به سدلریج روز پنجشنبه چندین منطقه را در شمال لس آنجلس در آمریکا در معرض تهدید قرار داده است.

بر اساس این گزارش, چندین خانه در منطقه سیلمار در لس آنجلس آتش گرفته اند و پلیس و مقامات آتش نشانی صبح روز یکشنبه دستور تخلیه این مناطق را صادر کرده اند.

گزارش‌های تلویزیونی نشان می‌دهد دست کم دو خانه دچار آتش سوزی شده اند. هنوز آماری رسمی در این باره منتشر نشده است که چه تعداد از افراد تخلیه شده اند.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز، مقامات آتش نشانی اعلام کرد این آتش سوزی سبب سوختن ۶۴۷ هکتار از زمین‌ها تا نیمه شب پنجشنبه شد.

با آن که موارد زیاد دیگری از آتش سوزی در این منطقه توسط آتش نشانان سریع خاموش شده است، اما خطرات شدید ناشی از این موضوع سبب شده است مقامات دستور قطع برق ۷۳۰ هزار مشتری را صادر کنند، اقدامی که گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا سال‌ها سوء مدیریت اداره برق و گاز را عامل آن دانسته است.

تا عصر روز پنجشنبه اداره برق و گاز این ایالت اعلام کرد برق بیش از نیمی از افراد تحت تأثیر قرار گرفته را وصل کرده است، اما حدود ۳۱۲ هزار نفر همچنان برق ندارند.

اداره ملی هواشناسی اعلام کرد وزش شدید باد‌های خشک معمولا در ماه اکتبر شمال کالیفرنیا را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخش‌های شمالی کالیفرنیا از سان فرانسیسکو گرفته تا مرز اورگان همچنان در وضعی اضطراری قرار دارند.


بیشتر بخوانید: آماری وحشتناک از آتش سوزی‌های مراتع زاگرس + فیلم 


انتهای پیام/
 

حریق در کالیفرنیا + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.