مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی: ۱۰۵ هزار دانش آموز دوره ابتدایی و ۲۵ هزار دانش آموز دوره متوسطه دوم، از طریق ثبت نام در سامانه برای خرید کتاب اقدام کرده و کتاب‌های درسی خود را در مدارس تحویل گرفته اند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عباس سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : شماری از دانش آموزان در پایه‌های مختلف دوره ابتدایی و متوسطه دوم رشته علوم انسانی هم کتاب درسی دریافت نکرده ند که البته شمار آنان اندک است.

او افزود: بخشی از این مشکل دریافت کتاب درسی، مربوط به کم کاری خانواده‌ها برای ثبت نام به موقع بوده است و بخشی دیگر مربوط به جابه جایی دانش آموزان به مدارس دیگر است.

سعیدی اظهار داشت: برای تامین کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی و دهم متوسطه رشته علوم انسانی، به تهران منعکس شده است و تهیه آن در دست پیگیری است و در هفته آتی، به دست دانش آموزان می‌رسد.

او درباره تامین کتاب درسی دانش آموزان کلاس دهم رشته علوم انسانی نیز گفت: امسال شمار دانش آموزان پایه دهم در رشته علوم انسانی بالاتر از پارسال است و البته دانش آموزان به موقع نسبت به ثبت نام و درخواست کتاب اقدام نکرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به تاخیر ثبت نام دانش آموزان برای کتاب، گفت: سامانه برای ثبت نام کتاب هنوز باز است و در چند روز گذشته، روزانه چهار، پنج دانش آموز اول ابتدایی نسبت به ثبت نام و درخواست برای تامین کتاب اقدام کرده اند.

اوخاطرنشان کرد: کتاب‌های سایر پایه‌های تحصیلی هم تامین شده و در حال توزیع است.

دانش آموزان دوره متوسطه اول هم کتاب‌های درسی خود را باید از کتابفروشی‌ها دریافت می‌کرد.

انتهای پیام/ه

۱۳۰ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی و متوسطه دوم استان کتاب‌های درسی خود را در مدارس تحویل گرفته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.