مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:۲۲ پرستار از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در شهرستان های مرزی به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.

ارجمندی مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: یک کاروان ۲۲ نفره پرستاران داوطلب دانشگاه به شهر‌های مهران و ایلام و همچنین اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه اعزام شدند.

او ادامه داد: کاروان پرستاران بیرجندی به تفکیک تعداد نفرات مورد نیاز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این شهر‌های مرزی در ایام اربعین حسینی به ارائه خدمت به زائرین عتبات عالیات می پردازند.

ارجمندی با اشاره به اینکه در ایام اربعین آمار مراجعین به بیمارستان‌های مرزی کشور افزایش می‌یابد و ظرفیت نیروی انسانی این بیمارستان‌ها قادر به پاسخگویی به تمام مراجعین نیست

 مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: همه ساله با هماهنگی وزارت بهداشت و همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی، کادر درمانی داوطلب با در نظر گرفتن حفظ ظرفیت پاسخگویی بیمارستان‌های دانشگاه به مراجعین استانی، به این مناطق اعزام می‌شوند.

ارجمندی بیان کرد:  پارسال پرسنل دانشگاه علاوه بر دو استان ایلام و کرمانشاه به استان خوزستان نیز اعزام می‌شدند فزود: پرستاران اعزامی دانشگاه تا ۳ آبان ماه در بیمارستان‌های مرزی کشور، به ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به زائرین اربعین خواهند پرداخت.

انتهای پیام / ط ا

اعزامی دانشگاه تا ۳ آبان ماه در بیمارستان‌های مرزی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.