مدیرکل بهزیستی استان کرمان امروز به مناسبت هفته کودک از بخش آنکولوژی کودکان بیمارستان افضلی پور کرمان بازدید کرد.

عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان، امروز به مناسبت هفته کودک از بخش آنکولوژی کودکان بیمارستان افضلی پور بازدید کرد.

عباس صادق زاده در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه هر ساله به مناسبت هفته ملی کودک، برنامه‌های متعددی برای ارسال پیام‌های متعلق به کودکان و آگاه سازی جامعه اجرا می‌کنیم، گفت: امروز، در هفته کودک از بخش آنکولوژی کودکان، بازدید کردیم تا همراه این بازدید، پیام‌هایی را که بایستی جامعه و مردم در مورد این کودکان بدانند، به آن‌ها منتقل کنیم.

او با بیان اینکه کودکانی که دچار بیماری‌های سخت می‌شوند، غیر از هزینه‌های درمان، مشکلاتی دارند که نیاز به مشاوره و اقدامات مددکاری است، بیان داشت: اداره بهزیستی نیز به عنوان نماینده دولت، ورود پیدا کرده و با تعاملات بسیار خوب با موسسه کمک، متولی درمان کودکان دچار سرطان، اقدامات خوبی را برای درمان و بحث‌های مشاوره‌ای و مددکاری انجام داده و یا در حال اجرای آن‌ها است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان افزود: اقدامات صورت گرفته کافی نیست و باید همه مردم و تشکل‌هایی که در این زمینه نقشی دارند و می‌توانند کمکی در زمینه‌های مختلف، چون: مددکاری، روانشناسی، مشاوره‌ای و هر اقدام دیگر صورت دهند، وارد میدان شوند.

او با بیان اینکه خوشبختانه خیرین استان کرمان، کمک‌ها و برنامه‌های خوبی برای اجرای زیر ساخت‌های درمان این کودکان داشته اند، بیان داشت: با توجه به رشد این بیماری، لازم است خیرین باز هم ورود پیدا کنند.

صادق زاده بیان داشت: از نظر علمی بیش از ۷۰ درصد این کودکان، قابل درمانند و می‌توانند به جامعه برگردند که امیدواریم بتوانیم با حضور خیرین برای ایجاد زیر ساخت‌های درمانی و تجهیزات لازم برای این بخش ها، آینده خوبی برای این کودکان فراهم کنیم.

او بهترین مسیر کمک مردم کرمان به بیماری‌های سرطانی را مؤسسه کمک و مشارکت‌های سازمان بهزیستی عنوان کرد و افزود: موسسه خیریه محک نیز سابقه طولانی در خصوص درمان کودکان مبتلا به سرطان دارد و بسیاری از دارو‌های مورد نیاز این کودکان را تأمین می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه بخش وسیعی از نیاز‌های این کودکان، از جمله: زیرساخت‌های فیزیکی و تجهیزات مورد نیاز بخش ها، نیازمند حمایت‌های مردمی است، گفت: مرم می‌توانند از طریق شماره حساب ۷۷۷۷۷۷۷ (۷ تا ۷) بانک پارسیان به نام مؤسسه خیریه کمک استان کرمان و یا مراجعه به دفاتر این مؤسسه و یا معاونت مشارکت‌های سازمان بهزیستی، گامی موثر برای درمان این بیماران بردارند.

انتهای پیام/ی

ایجاد زیر ساخت برای کمک به بیماران نیازمند

برچسب ها: سرطان ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار