فراشیان گفت: پرداختهای انجام شدده به صورت الکترونیکی است؛ در صورتی که افراد زیان دیده شماره شبای بانکی به همراه داشته باشند مبلغ در همان لحظه به حساب آنها واریز میشود؛ در غیر این صورت تیمهای خسارت سیار، کارتهای خامی به همراه دارند که بلافاصله برای شخص خسارت دیده صادر شده و مبالغ مربوط به آسیب، به دست آنها میرسد.
مدیر بیمههای خودرو بیمه ایران بیان کرد: با توجه به شرایط زائرین و محدودیتهایی که در ارائه مدارک آنها وجود دارد، با اکتفا به همراه داشتن بیمه نامه و گواهینامه به مشکلات آنها رسیدگی میکنیم؛ به همراه داشتن بیمه نامه و گواهینامه برای استفاده از خدمات تیمهای سیار کفایت میکنیم و انتظار داریم زائرین محترم مدارک ذکر شده را به همراه داشته باشند.
او تصریح کرد: تفاهمی بین بیمه ایران و سایر بیمهگرها برقرار شده است تا اگر زیان دیدهای از خدمات دیگر صندوقهای بیمه استفاده میکرد با مراجعه به تیم خسارت سیار بیمه ایران از خدمات بیمهای استفاده کند به عبارتی دیگر میزان خسارت آنها توسط تیمهای سیار بیمه ایران برآورد شده و میزان خسارت به بیمهگر منتقل میشود.
او تاکید کرد: سقف تعهدات در این شرایط تغییری نکرده و با توجه به تعهدات تعیین شده در بیمه نامه خسارات آنها پرداخت میشود؛ برای دسترسی به کارشناسان تلفن پیشخوانی از طرف شرکت تعریف شده است، تماس با شماره ۰۹۶۶۸ میتواند آنها را به نزدیکترین تیم سیار یا ثابت مستقر در محل برساند.
فراشیان گفت: ۲۰ تیم دو نفره با ظرفیتهای مناسبی که برای آنها تعریف شده است از تهران تا نقاط صفر مرزی را تحت پوشش قرار میدهند و در تمام مرزهای مهران، چزابه، مرز خسروی، شلمچه حضور خواهند داشت؛ امیدوار هستیم هموطنانمان با کمترین حادثه و خسارت این سفر را به پایان برسانند.
انتهای پیام/