رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب یکشنبه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ (جام ملت‌های اروپا) امشب یکشنبه با برگزاری ۹ دیدار در گروه‌های سوم، پنجم، هفتم و نهم پیگیری می‌شود.

کار آسان هلند و آلمان مقابل حریفان / آخرین امید یاران بیل در گرو شکست کرواسی

گروه C 

بلاروس - هلند (۱۹:۳۰)
استونی - آلمان (۲۲:۱۵)

این گروه شرایط بسیار جالبی دارد و تیم‌های ملی فوتبال هلند، آلمان و ایرلند شمالی با ۱۲ امتیاز و تنها به دلیل نتایج بازی‌های مستقیم و تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم قرار دارند. بلاروس و استونی هم با ۴ و یک امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم ایستاده اند و عملا امیدی به صعود به رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ندارند، مردان سرزمین لاله‌های نارنجی با بازی خوبی که در هفته پیش این رقابت‌ها، همین چند روز پیش به نمایش گذاشتند نشان دادند تیم آماده‌ای هستند و به طور قطع امشب هم کار سختی برابر بلاروس ندارند. ژرمن‌ها هم وضعیت مشابهی دارند و انتظار می‌رود به برد پر گلی برابر استونی قعرنشین کسب کنند.  ایرلند شمالی هم که یک بازی نسبت به دیگر تیم‌ها انجام داده است در این هفته با قرعه استراحت رو به رو هستند.  

کار آسان هلند و آلمان مقابل حریفان / آخرین امید یاران بیل در گرو شکست کرواسی

گروه E

مجارستان - جمهوری آذربایجان (۱۹:۳۰)
ولز - کرواسی (۲۲:۱۵)

تیم‌های ملی فوتبال کرواسی، اسلوواکی، مجارستان، ولز و جمهوری آذربایجان با ۱۳، ۱۰، ۹، ۷ و یک امتیاز در رده‌های اول تا پنجم این گروه حضور دارند، تیم‌های ولز و کرواسی امروز بازی مهمی در این گروه را برگزار می‌کنند، زیرا یاران گرت بیل اگر می‌خواهند که همچنان به صعود به جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ امیدوار باشند باید تیم دوم جام جهانی را ببرند، کروات‌ها هم شانس آن را دارند تا با برد در این بازی جایگاهشان را تثبیت کنند. جمهوری آذربایجان و مجارستان هم دیگر دیدار این گروه را برگزار می‌کنند و نتیجه آن در شرایط آینده هر ۲ تیم بسیار اثر گذار است. تیم ملی فوتبال اسلواکی هم در این هفته با قرعه استراحت رو به روست.

کار آسان هلند و آلمان مقابل حریفان / آخرین امید یاران بیل در گرو شکست کرواسی

گروه G

لهستان - مقدونیه (۲۲:۱۵)
اسلوونی - اتریش (۲۲:۱۵)

لهستان در این گروه با ۱۶ امتیاز صدرنشین است. یاران گرت بیل باید در این هفته با تیم مقدونیه بازی کنند تیمی که با ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم قراردارد و همچنان امید زیادی برای رسیدن به جام ملت‌ها دارد، لهستانی‌ها در صورت برد در این بازی جایگاهشان راتثبیت می‌کنند و مقدونیه ای‌ها هم در صورت برد در این بازی و شکست اتریش ۱۳ امتیازه که در جایگاه دوم است می‌توانند به جایگاه دوم برسند. 

کار آسان هلند و آلمان مقابل حریفان / آخرین امید یاران بیل در گرو شکست کرواسی

گروه I

قزاقستان - بلژیک (۱۶:۳۰)
قبرس - روسیه (۱۹:۳۰)
اسکاتلند - سن مارینو (۱۹:۳۰)

تیم ملی فوتبال بلژیک با ۲۱ یک امتیاز صدرنشین این گروه است، پس از شیاطین سرخ، روسیه با ۱۸ امتیاز قرار دارد و اختلاف تیم دوم و سوم جدول یعنی روسیه و قبرس هم ۸ امتیاز است، بلژیکی‌ها و روس‌ها حاشیه امن زیادی دارند و از همین حالا می‌توان آن‌ها را در جام ملت‌ها دید، روسیه در این هفته باید در نیکوزیا به مصاف قبرس برود و بلژیک هم در قزاقستان با این تیم بازی کند. اسکاتلند ۶ امتیزی هم به مصاف تیم انتهای جدولی و بدون امتیاز سن مارینو می‌رود.  

کار آسان هلند و آلمان مقابل حریفان / آخرین امید یاران بیل در گرو شکست کرواسی


بیشتر بخوانید: 

جشنواره گل ایتالیا با رکورد‌های پیر و جوان/ پیروزی اسپانیا در شب تساوی عجیب سوئیس و دانمارک

کار آسان شیاطین سرخ مقابل سن مارینو/ رقابت جذاب آلمان و هلند

پیروزی پر گل پرتغال در شب پوکر رونالدو / ایسلند از جمع مدعیان جا ماند


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار