مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام گفت: اجتماع اربعین، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایام اربعین حسینیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام جهت بازدید از روند ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی به مهران سفر کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به زوار قرار گرفت.

او در جریان این بازدید و در خصوص اقدامات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام جهت رفاه حال زوار اربعین حسینی، بیان کرد: با تشکیل ستاد اربعین در بنیاد و برگزاری جلسات متعدد با همکاران و تشکل‌های ایثارگری، برنامه ریزی لازم جهت ارائه خدمات مطلوب پذیرائی، بهداشتی، درمانی، رفاهی، فرهنگی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عمل آمده و تدابیر تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

تولیده با اشاره به حضور فعال جامعه معزز شاهد و ایثارگر استان در خدمت به زوار اربعین، افزود: هیئت پیروان شهدا و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، بصورت خودجوش، کار خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی را انجام می‌دهند.

او یادآورشد: با پرپائی موکب در شهرستان‌های ایلام، مهران، دهلران، ایوان، چرداول و سیروان، خدمات پذیرائی و بهداشتی به زوّار گرامی ارائه می‌گردد.

مدیرکل بنیاد ایلام اظهار کرد: در طول ایام اربعین دو زائرسرا با ظرفیت ۱۰۰ نفر در شهرستان مهران در نظر گرفته شده است.

او اضافه کرد: در برخی حسینیه‌های شهید و حتی ساختمان‌های اداری بنیاد اسکان زائرین همراه با توزیع غذای گرم صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد اربعین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اجتماع عظیم اربعین را بهترین فرصت برای تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت د‌انست و عنوان کرد: ۱۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی با مضمون ایثار و شهادت و در ابعاد مختلف در مسیر تردد زائرین عزیز عتبات عالیات بازسازی شده اند.

تولیده ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار بسته فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت و با هدف ترویج این فرهنگ ناب در میان زوار توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/د


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اربعین

برچسب ها: اربعین 98 ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.