مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: بارش باران و به دنبال آن آبگرفتگی معابر در برخی از شهر‌های مازندران خسارتی به دنبال نداشت.

احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بارش باران که از دیشب در مازندران آغاز شده بود، خسارتی نداشت.

او با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مدیریت بحران پیشگیری از وقوع حوادث است، افزود: پس از وقوع آخرین سیل لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

احمدی گفت: بارش ۳۰۰ میلی متری باران قبلا در رامسر سبب وقوع سیلاب شده بود و با این لایروبی، بارش ۲۱۰ میلی متری باران از دیشب تاکنون در رامسر فقط آبگرفتگی سطحی بر جای گذاشت.
 
باران در مازندران بدون خسارت+تصاویر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: به دنبال بارش شدید باران در مازندران، آب جوی‌های داخل شهر‌های غربی استان بالا آمد و آبگرفتگی معابر رخ داد.
 
باران در مازندران بدون خسارت+تصاویر

او با بیان اینکه بارش باران در شهرستان چالوس سبب آبگرفتگی ۲ روستا شده بود، گفت: حجم بارندگی اکنون کاهش یافته و در شهر‌های تنکابن و نوشهر از دیشب تاکنون به ترتیب ۲۰۱ میلی متر و ۷۵ میلی متر گزارش شده است.
 
 
باران در مازندران بدون خسارت+تصاویر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: در مرکز استان هم بارندگی داریم و مشکل خاصی وجود ندارد.

او گفت: این توده باران به سرعت در حال خروج است و از بعد از ظهر از استان خارج می‌شود.
 

ریزش سنگ در جاده چالوس

سرهنگ قدمی رییس پلیس را مازندران ، گفت:ساعت ۵ صبح امروز یکشنبه ۲۱ مهرماه، جاده قدیم چالوس محدوده پارک جنگلی فین، به دلیل ریزش سنگ حدود نیم ساعت مسدود شد که خیلی زود پاک‌سازی و تردد در این جاده در حال انجام است.

رییس پلیس را مازندران افزود:این حادثه خسارتی در پی نداشت.

سرهنگ قدمی گفت:رانندگان از تردد‌های غیرضروری در جاده‌های کوهستانی استان پرهیز کنند.

 

باران در مازندران بدون خسارت+تصاویر

باران شدید مدارس ابتدایی چالوس را به تعطیلی کشاند

طالبی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به علت بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر مدارس ابتدایی نوبت صبح (شهر و روستا) چالوس، امروز یک‌شنبه ۲۱ مهرماه ۹۸ تعطیل است.

او افزود:برای شیفت بعد از ظهر نیز در صورت تعطیلی مدارس اطلاع رسانی می‌شود.


انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.