هافبک باتجربه تیم ملی فوتبال ایران دیدار با بحرین را از دست داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز (یکشنبه) برای برگزاری دیدار با بحرین در چارچوب هفته چهارم دور رفت رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راهی منامه خواهد شد.

اشکان دژاگه، وینگر تیم ملی که به دلیل آسیب دیدگی در زمان گرم کردن پیش از بازی با کامبوج فرصت حضور در این دیدار را از دست داد تا در برتری ۱۴ بر صفر ملی پوشان فوتبال کشورمان نقشی نداشته باشد.

هافبک باتجربه تیم ملی با توجه به میزان آسیب دیدگی اش در جلسات تمرینی پیش از عزیمت به بحرین شرکت نکرد تا از غایبان تیم مارک ویلموتس برای تقابل با شاگردان هلیو سوسا پرتغالی باشد. حال باید دید دژاگه در فهرست نفرات اعزامی به منامه قرار می‌گیرد.

همچنین مجید حسینی که در بازی با کامبوج تیم ملی را همراهی نکرده است با ملی پوشان عازم کشور بحرین خواهد شد.


بیشتر بخوانید: آخرین تمرین تیم ملی فوتبال در غیاب کاپیتان برگزار شد


تیم ملی برای بازی با بحرین بازیکن محرومی ندارد، اما مرتضی پورعلی گنجی در صورت بازی کردن برابر این تیم و دریافت کارت زرد، دیدار پایانی تیم ملی در دور رفت مقابل عراق را از دست می‌دهد.

اسماعیل عبداللطیف، مهاجم ۳۳ ساله‌ای که با آمار ۱۱۸ بازی و ۴۲ گل ملی، باتجربه‌ترین بازیکن بحرین محسوب می‌شود هم به دلیل مصدومیت در بازی تدارکاتی اخیر جنگجویان دیلمون (لقب تیم ملی بحرین) برابر آذربایجان، از فهرست ۲۳ نفره سرمربی پرتغالی برای تقابل با یوز‌ها خط خورد.

این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه سه شنبه ۲۳ مهر در ورزشگاه ملی منامه انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: اسامی داوران دیدار بحرین و ایران اعلام شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار