عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:اربعین مرز‌های توهمی مستکبران عالم رامحو می‌کند و ملت بزرگ اسلام و امت واحده را زیر پرچم سیدالشهدا (ع) پدید می‌آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی  عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مراسم اربعین حسینی (ع)گفت:یکی از اصلی‌ترین عوامل اقتدار در جبهه مقاومت انسجام محور‌های مقاومت در کشور‌های مختلف اسلامی است و این انسجام نیازمند مرکزیت و محوریت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه اربعین صرفاً یک همایش مذهبی و عقیدتی نیست، بیان کرد: مراسم اربعین حسینی مراسم مهم فرهنگی و به‌یک‌معنا همایشی سیاسی است و اقتدار جبهه مقاومت و ایستادگی را به‌نمایش می‌گذارد.

او افزود: در سال‌های اخیر از برکت خون سیدالشهدا (ع) این محوریت برای کشور‌های منطقه مقاومت پدید آمده و در سایه عزت و اقتدار حسینی همه عزت‌طلبان و آزادی‌خواهان عالم چه شیعیان و چه اهل‌سنت و چه سایر ادیان در ایام اربعین حسینی زیر پرچم خون‌خواهی سیدالشهدا (ع) جمع می‌شوند.

استاد حوزه علمیه با توجه به ارزش و اهمیت بی‌نظیر مراسم اربعین حسینی ادامه داد: اربعین مرز‌های ترسیمی و توهمی مستکبران عالم را که کشور‌های اسلامی را از یکدیگر جدا کرده محو می‌کند و ملت بزرگ اسلام و امت واحده را زیر پرچم سیدالشهدا (ع) پدید می‌آورد.

حاج‌ابوالقاسم دولابی یادآورشد: مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) برای تشکیل حکومت جهانی و غلبه نهایی بر کفر جهانی خواهد بود و باید این مراسم را طلیعه ظهور امام زمان (عج) به‌شمار بیاوریم.

انتهای پیام/ح

اربعین مرز‌های توهمی استکبار برای جدایی ملت‌های اسلامی را محو کرد‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار