هیپیا گفت: لیورپول نیاز به یک رهبر داشت و وقتی که فن دایک به تیم آمد توانست این خلا را به خوبی پر کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سامی هیپیا بازیکن پیشین تیم فوتبال لیورپول اعتقاد دارد با وجود این که فن دایک کاپیتان قرمز‌ها نیست، اما او رهبر واقعی تیم است.

هیپیا در دوران حضورش در آنفیلد، ۱۰ بار با لیورپول به قهرمانی در مسابقات مختلف دست یافت و برای مدتی هم بازوبند کاپیتانی قرمز‌ها را در اختیار داشت.

هیپیا با تمجید از فن دایک گفت: او بازوبند کاپیتانی ندارد، اما تمام ویژگی‌های لازم برای رهبری تیم را دارد. برای این که بازیکنی در زمین یا رختکن شخصیتی تاثیرگذار داشته باشد لازم نیست که حتما کاپیتان تیم باشد.


بیشتر بخوانید: پاسخ «کلوپ» به پیشنهاد سرمربیگری ژرمن‌ها


او در ادامه گفت: لیورپول نیاز به یک رهبر داشت و وقتی که فن دایک به تیم آمد توانست این خلا را پر کند. به عقیده من جردن هندرسون و جیمز میلنر، کاپیتان‌های خوبی هستند، اما تنها ۲ کاپیتان برای تیم کافی نیست و شاید بهتر باشد که لیورپول ۴ یا ۵ کاپیتان داشته باشد. در این شرایط فن دایک انتخاب خوبی است و او به نسبت میلنر و هندرسون وزنه سنگین تری برای کاپیتانی تیم به شمار می‌رود.

مدافع فنلاندی سال‌های نه چندان دور لیورپول در ادامه عنوان کرد: فن دایک اعتماد به نفس بقیه بازیکنان را بالاتر می‌برد. همیشه در زمین با دیگر بازیکنان ارتباط دارد و در بهبود عملکرد بازیکنان دیگر نیز تاثیرگذار است.

ویرجیل فن دایک هلندی چندی پیش در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش در دیدار برابر ایرلند شمالی به میدان رفت و نقش بسزایی در پیروزی ۱-۳ هلند داشت.


بیشتر بخوانید: انتقاد بازیکن سابق انگلیس از مسی


فن دایک به زودی به لیورپول بازمی گردد تا خودش را برای دیدار حساس هفته آینده برابر منچستر یونایتد آماده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار