مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام :

آسیب‌های اجتماعی در کمین هستند

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:آسیب‌های اجتماعی در کمین هستند.

آسیب‌های اجتماعی در کمین هستند

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: روسای هیئت‌های ورزشی سنگر سازان بی سنگر و همچنین بازوان توانمند ادارات ورزش هستند.

او افزود: روسای هیئت‌ها باید به خود باوری برسند که در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش موثری دارند.

علی شائی عنوان کرد: امروز تمام ابر قدرت‌های جهان متحد شدند تا به سرمایه‌های کشور که جوانان هستند آسیب برسانند و این بدین معنی است که آسیب‌های اجتماعی در کمین است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد در این برهه از زمان مسئولیت خطیری بر عهده دارند وباید با ایجاد انگیزه میان جوانان از بروز آسیب‌ها جلو گیری کنند.

او بر ایجاد ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی و تشکیل مجمع خیرین ورزش یار در شهرستان تاکید داشت و بیان کرد: دبیران سازمان‌های مردم نهاد به دنبال طرح‌های اشتغالزا و روسای هیئت‌های ورزشی نیز به دنبال تغییر نگرش در ورزش از همگانی به قهرمانی باشند.

علی شائی اضافه کرد: اداره کل برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام (سالن ورزش‌های رزمی، چمن مصنوعی سراب کارزان) و توسعه زیر ساخت‌ها ورزشی در شهرستان تلاش مضاعف خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پایان سفر خود از پروژه‌های ورزشی نیمه تمام و در حال ساخت سیروان به اتفاق فیض الهی مسئول فنی نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل و فرجی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان در هر دو بخش مرکزی و کارزان بازدید کردند.

انتهای پیام/د

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از شهرستان سیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.