سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت: مسیر‌های اماکن تاریخی، جاذبه‌ها و اقامتگاه‌های استان در نقشه گوگل اصلاح می‌شود.

هما خورشیدی، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به اهمیت و گسترش فضای مجازی و اینترنت، گفت: به منظور سهولت دسترسی گردشگران به اماکن و جاذبه‌های گردشگری یزد اطلاعات جاذبه ها، اماکن، هتل‌ها و مراکز اقامتی و کوچه‌های بافت تاریخی یزد در نقشه گوگل اصلاح می‌شود.

او با بیان اینکه امکان مشاهده اماکن تاریخی یزد به صورت تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای در نقشه گوگل محیا می‌شود، افزود: تا کنون ۴۰۰ عکس از مسیر دخمه تا آتشکده زرتشتیان به طرف میدان شهید بهشتی تهیه و بارگزاری شده است.

خورشیدی ادامه داد: علاوه بر شهر یزد، تصویربرداری از اماکن تاریخی شهرستان‌های ابرکوه و مهریز آغاز شده و به زودی درنقشه گوگل بارگزاری می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به اینکه این عملیات از سوی کمیته گردشگری الکترونیک این اداره کل در حال انجام است، افزود: روند اصلاح اطلاعات مسیر‌های گردشگری در نقشه گوگل، ۵۰ درصد پیشرفت داشته است و به زودی در تمام شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اطلاعات مسیر‌های گردشگری در نقشه گوگل اصلاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار