کشف ۱۱۰ میلیون تومان کالای قاچاق در سیرجان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری سه سارق پسته و کشف ۱۱۰ میلیون تومان کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف ۱۱۰ میلیون تومان کالای قاچاق در سیرجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ منصور رمضان نژاد جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری سه سارق پسته و کشف ۱۱۰ میلیون تومان کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

او در ادامه افزود : در پی اطلاع از سرقت پسته از روستای محمودآباد سیرجان و کسب اطلاعات لازم، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی محمودآباد سیرجان پس از بررسی زمان و مکان وقوع سرقت و اشراف اطلاعاتی، سه سارق را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و از مخفیگاهشان نیز ۲۰۰ کیلوگرم پسته کشف کردند.

او با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه پراید توقیف شد و ارزش پسته‌های سرقتی ۶۰ میلیون ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

۱۱۰ میلیون تومان کالای قاچاق در سیرجان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.