رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با برقراری صلح و سازش بین اصحاب دعوا زمینه آزادی ۲۴ مددجو در زندان زرند فراهم گردید و زندانیان به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

۲۴ مددجو از زندان زرند آزاد شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند در تشریح عملکرد شورا‌های حل اختلاف این شهرستان گفت: با تلاش کارکنان شورا‌های حل اختلاف شهرستان ۶۸۲ فقره پرونده در نیمه نخست امسال منتهی به سازش شده است که تعداد ۳۲۸ فقره پرونده مربوط به مصالحه حقوقی و ۳۵۴ پرونده مصالحه کیفری می‌باشد.

این مقام قضائی اعلام کرد:در شش ماهه‌ی ابتدای سال جاری ۳ هزار و ۷۴۵ پرونده وارد شورا‌های حل اختلاف این شهرستان شده است و در مقابل ۳ هزار و ۸۲۶ پرونده مختومه شده است.

رئیس حوزه قضایی شهرستان زرند بیان داشت: در زرند تعداد ۲۴ شعبه شورای حل اختلاف فعال می‌باشد که از این تعداد ۷ شعبه رایی و ۶ شعب صلحی و ۱۱ شعب روستایی می‌باشند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به عملکرد شعبه ویژه زندان شهرستان زرند افزود:اعضا و کارکنان این شعبه موفق شدند در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۸ از ۲۴۲ فقره پرونده‌های ارجاع شده به این شعبه ۲۰۹ فقره را مختومه نمایند و تعداد ۲۴ مددجو زندانی از زندان این شهرستان رهایی یابند.

انتهای پیام/س

۶۸۲ فقره پرونده با صلح وسازش در زرند مختومه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار