بهره برداری از شبکه گاز مجتمع بین راهی در ابرکوه

معاون سرمایه گذار‌ی و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: شبکه گاز یک مجتمع بین راهی با اعتبار هزار و ۷۵۰ میلیون ریال در ابرکوه به بهره برداری رسید.

محمد میرشمسی، معاون سرمایه گذار‌ی و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: با اجرای زیر ساخت شبکه گاز مجتمع خدماتی بین راهی باباکوهی ابرکوه،  در مسیر جاده شیراز _ یزد ، این واحد خدماتی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شد.

او افزود: برای اجرا و تکمیل زیر ساخت‌های شبکه گاز این مجتمع بین راهی، هزار و ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

میرشمسی ادامه داد: اجرای زیر ساخت‌های مورد نیاز صنعت گردشگری و حمایت از فعالان و سرمایه گذاران، باعث رونق این صنعت و حفظ و ایجاد اشتغال و اثرات مثبت اقتصادی بر جامعه محلی و منطقه گردشگر پذیر می‌شود.

معاون سرمایه گذار‌ی و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی استان افزود: سال گذشته ۱۶ مورد زیر ساخت عمرانی در استان اجرا، تکمیل و بهره برداری شده است.

در حال حاضر ۲۳۳ طرح گردشگری با حجم سرمایه گذاری ۱۸ هزار میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۹۵ درصد و اشتغال پیش بینی شده ۳ هزار نفر به صورت مستقیم در استان از سوی بخش خصوصی در دست اقدام است.

انتهای پیام/ی

شبکه گاز مجتمع بین راهی در ابرکوه  به بهره برداری رسید

برچسب ها: گاز ، شرکت ملی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.