معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلفند یک درصد از هزینه‌های خود را صرف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی کنند.

اختصاص یک درصد هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع رسانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مکلفند یک درصد از هزینه‌های خود را صرف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی کنند، گفت: آیین نامه این موضوع امسال تهیه و ابلاغ شده و دستگاه‌ها باید با این طرح که ظرفیت خوبی برای معرفی آنهاست همکاری کنند.

حبیبی افزود: ارتباط مدیران با رسانه‌ها باید به آسانی صورت گیرد و این ارتباط دوسویه می‌تواند موجب اطلاع رسانی و دلگرمی مردم از خدمات دولت باشد.

او با اشاره به اجتناب برخی مدیران از رسانه‌ها اضافه کرد: مدیران باید در قبال مسئولیت خود به رسانه‌ها به عنوان نمایندگان مردم پاسخگو باشند.

معاون استاندار همچنین گفت: تعامل مدیران با رسانه‌ها یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران است و در این زمینه باید از روابط عمومی قوی بهره‌مند باشند.

حبیبی در حاشیه این نشست هم در پاسخ به سئوال یکی از رسانه‌های استان درباره قیمت گذاری نان اضافه کرد: تاکنون هیچ تصمیمی درباره افزایش قیمت نان گرفته نشده است و رسانه‌ها باید اخبار را تنها از مراجع رسمی دریافت کنند.

قرار است شورای اطلاع رسانی استان با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهانه تشکیل جلسه بدهد.

انتهای پیام/ک

دستگاه‌های اجرایی مکلفند یک درصد از هزینه‌های خود را صرف اطلاع رسانی کنند

برچسب ها: مطبوعات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار