عقاب طلایی وارد فارس شد

بیست و نهمین قطار گردشگری عقاب طلایی وارد ایستگاه راه آهن سعادت شهر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد انصاری سرپرست اداره کل راه آهن استان فارس اظهار کرد: به منظور توسعه گردشگری ریلی بین المللی، بیست و نهمین قطار گردشگری با نام عقاب طلایی وارد استان فارس شد.

او اضافه کرد: گردشگران قطار گردشگری عقاب طلایی ۶۰ نفر از کشور‌های آمریکا، انگلستان، کانادا، فرانسه، مجارستان، لهستان، نیوزیلند، چین و روسیه هستند و ۴۶ نفر خدمه نیز از کشور‌های روسیه، مجارستان و ترکمنستان این گردشگران را همراهی می‌کنند.

انصاری ادامه داد: بیست و نهمین قطار گردشگری در تاریخ ۱۷ مهرماه از طریق مرز ریلی سرخس وارد کشور شد که پس از عبور از شهر‌های مشهد، کرمان، اصفهان در نهایت امروز ساعت ۶ صبح وارد ایستگاه راه آهن سعادتشهر شد.

سرپرست اداره کل راه آهن استان فارس اضافه کرد: گردشگران این تور تحت عنوان راه ابریشم (شمال-جنوب) در مدت هفت روزه از جاذبه‌های توریستی و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور در شهر‌های مشهد، یزد، کرمان، اصفهان و شیراز بازدید خواهند کرد.

او گفت: این گروه پس از بازدید از اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی استان فارس در ساعت ۱۹:۲۰ امروز شیراز را به مقصد تهران ترک کرده و در نهایت در ۲۳ مهر در تهران به سفر خود پایان خواهند داد.

سی امین قطار گردشگری با عنوان راه ابریشم (جنوب-شمال) نیز با ۴۰ گردشگر و ۴۶ خدمه ۲۴ مهرماه وارد استان فارس می‌شود.

انتهای پیام/چ

ورود قطار گردشگری عقاب طلایی به فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار