سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: بحرین حریف قوی تری نسبت به کامبوج است و نمی‌توان به این تیم ۱۴ گل زد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ابراهیم شکوری، درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با بحرین بیان کرد: تیم ملی در بازی با کامبوج در یک روز استثنایی و بسیار بزرگ، نتیجه خوبی کسب کرد. پس از مدت‌ها که نتایج پرگلی از تیم ملی ندیده بودیم، دیدار پرگلی را شاهد بودیم و فکر می‌کنم همه راضی بودند.   اکنون شرایط تیم ملی به شکلی شده است که مانند تیم ۱۹۹۸ همه مردم آن را دوست دارند و نتایجش را پیگیری می‌کنند.

نمی توانیم توقع کنیم تیم ملی به بحرین هم مانند کامبوج  ۱۴ گل بزند

او افزود: بحرین نسبت به کامبوج، حریف بسیار قوی تری است و نمی‌توانیم توقع کنیم تیم ملی در زمین بحرین به این تیم ۱۴ گل بزند. با این وجود تمام تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم ملی این است که نتیجه لازم را از این بازی بگیریم و به بازی‌های آتی امیدوارتر شویم.

بازی با استرالیا برای شروع کار حمید استیلی در تیم امید دیدار بزرگی محسوب می شود

شکوری درباره به ثبات رسیدن وضعیت تیم ملی امید با انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی این تیم گفت: این تیم امروز (دوشنبه) یک بازی دوستانه با استرالیا در قطر برگزار می‌کند و برای شروع کار حمید استیلی، دیدار خوب و بزرگی محسوب می‌شود که توانستیم آن را هماهنگ کنیم. امیدوارم تیم ملی امید هم در فرصت کمتر از سه ماهی که تا رقابت‌های انتخابی المپیک دارد، به ثبات و هارمونی خوبی برسد تا بتوانیم طلسم را شکسته و به المپیک صعود کنیم.


بیشتر بخوانید: ۵ بازیکن تیم ملی ایران به دنبال تکرار تاریخ سازی برابر بحرین


از اقامت خانواده ویلموتس در ایران استقبال می کنیم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره علاقه مندی خانواده مارک ویلموتس برای حضور و اقامت در ایران گفت: شرایط کشور ایران مناسب است و دوستان خارجی‌ که به کشورمان می‌آیند، دوست دارند مدت‌ها در ایران بمانند. ما هم از اقامت ویلموتس و خانواده اش در ایران استقبال می‌کنیم. امیدواریم این اتفاق رخ بدهد و میزبان خوبی برای خانواده ویلموتس باشیم. 

استفاده از سیستم VAR در ایران ۹ ماه زمان می برد

شکوری درباره آخرین وضعیت استفاده از سیستم VAR در لیگ برتر ایران اظهار داشت: این سیستم پروسه‌ای دارد که بار‌ها درباره آن صحبت کردیم. باید مدتی بگذرد تا بتوانیم از سیستم VAR استفاده کرده و تا آن زمان باید برخی لایسنس‌ها را کسب کنیم. مهم ترین، بحث همین است. این پروسه ۹ ماه طول می‌کشد. کار را آغاز کرده و مسئولان فدراسیون هم در کلاس آموزشی شرکت کرده اند. داوران ما هم آموزش دیده اند و اکنون برای استفاده از VAR  مراحل تکمیل کار را انجام می‌دهیم.


بیشتر بخوانید: بحرین - ایران/ موش کردن گربه سیاه، هدف شاگردان ویلموتس در راه جام جهانی ۲۰۲۲


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار