فرمانده مرزبانی ایلام گفت: مدیریت و نظارت صحیح دستگاه‌های امنیتی و خدمات رسان، پرحجم‌ترین و بی سابقه‌ترین تردد‌ها در مرز مهران را آسان و روان کرد.

تردد آسان و روان در مرز مهران با مدیریت و نظارت صحیح

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ کیاست سپهری فرمانده مرزبانی ایلام گفت: مدیریت و نظارت صحیح دستگاه‌های امنیتی و خدمات رسان، هماهنگی‌های به موقع با مرزبانان طرف مقابل در مرز مهران، اطلاع رسانی صدا و سیما و البته همراهی خوب مردم فهیم و زوار همه دست به دست هم داد تا پرحجم‌ترین تردد‌ها در مرز مهران به خوبی مدیریت شود و شاهد تردد روان و آسان باشیم.

او با اشاره به حجم تردد‌ها در مرز مهران افزود: بعضاً مشاهده می‌شد تردد زائران در ۱۲ ساعت به ۳۰۰ هزار نفر هم می‌رسید که بحمدالله با مدیریت لحظه‌ای و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط، تردد‌ها بدون هیچ گونه مشکل خاصی در مرز مهران صورت می‌گرفت.

فرمانده مرزبانی استان ایلام اضافه کرد: برخی کندی‌ها و عدم پذیرش زائر در شبانه روز مربوط به مدیریت پذیرش از طرف کشور مقابل بود که با تعامل و رایزنی نزدیک و تنگاتنگی که با مرزبانان کشور مقابل داشتیم مشکلات سریع برطرف شد و تردد زائران از سر گرفته شد.

انتهای پیام/ د

تردد آسان و روان در مرز مهران

 

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.