مهدی نوروزی گفت: تصادفات فوتی در تابستان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در شاهرود ۱۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی نوروزی مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه تصادف فوتی در تابستان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در شاهرود ۱۷ درصد افزایش یافت، گفت: در تابستان سال گذشته ۳۰ نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده‌های شاهرود جان باختند که این رقم امسال به ۳۵ نفر افزایش یافت.

او افزود: ۶۰۴ پرونده نزاع در تابستان امسال در پزشکی قانونی شهرستان شاهرود تشکیل شد.

براساس آمار، نزاع در شاهرود در سه ماه دوم امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش یافت.

تابستان سال گذشته ۵۶۹ پرونده نزاع در پزشکی قانونی شهرستان شاهرود تشکیل شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ابراز داشت: در تابستان سال گذشته ۶۷۵ نفر به دلیل حوادث رانندگی در شهرستان شاهرود مجروح شدند که این رقم در سه ماه دوم امسال با ۲۲ درصد افزایش به ۸۲۲ مورد رسید.

نوروزی بیان کرد: در تابستان سال ۹۷ حادثه کار در شاهرود ۳۲ مجروح بر جای گذاشت که این آمار در تابستان امسال با ۹ درصد کاهش به ۲۹ مجروح رسید.

او تصریح کرد: در تابستان سال گذشته یک نفر به دلیل حادثه کار در شاهرود جان باخت که این رقم در سه ماه دوم امسال به پنج نفر افزایش یافت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: در تابستان امسال یک هزار و ۹۳۵ معاینه بالینی در پزشکی قانونی شاهرود انجام شد که این رقم در تابستان سال ۹۷ یک هزار و ۹۵۳ مورد بود.

نوروزی در پایان اظهار داشت: در تابستان امسال ۶۶ مورد معاینه جسد در پزشکی قانونی شاهرود انجام شد که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۵۵ مورد بود.

پنج اداره پزشکی قانونی استان در شهر‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر فعال است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام / م

در تابستان امسال ۶۶ مورد معاینه جسد در پزشکی قانونی شاهرود انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.