سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: قضاوت بازی‌های دوستانه کار سختی نیست، اما بهتر است در این دیدار‌ها هم از داوران با تجربه استفاده شود.

فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌ و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تدارکاتی تیمش مقابل تیم ملی جوانان فوتبال ایران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را برگزار کردیم. تیم ملی جوانان تیم بسیار خوبی و از کادرفنی باتجربه‌ای برخوردار است. هم سیروس پورموسوی (سرمربی تیم ملی جوانان) و هم همکاران او تجربه کافی در کار با جوانان دارند. به نظر من این تیم نسبت به تیم‌های ادوار گذشته قوی‌تر است. بازیکنان این تیم خیلی سرحال هستند و امیدوارم در مسابقات نتیجه مطلوب را به دست بیاورند.

کمالوند: مگر قضاوت یک بازی دوستانه کار سختی است؟ / روی نتیجه دیدار تیم ملی مقابل کامبوج نباید حساب کرد


بیشتر بخوانید: تساوی تیم ملی فوتبال جوانان و پارس جنوبی در دیداری دوستانه


او که در حین این بازی دوستانه بار‌ها به تصمیمات داور اعتراض داشت، گفت:  داور میدان کارش را خیلی ضعیف انجام داد و افتضاح بود. من نمی‌دانم یک بازی دوستانه را قضاوت کردن، کار سختی است؟ داور ممکن است در طول بازی ۲ یا ۳ اشتباه داشته باشد، اما اشکال کار اینجا است که وقتی یک بازیکن بر فرض روی من خطایی را مرتکب می‌شود، داور خطای این بازیکن را نمی‌گیرد، بعد من عصبی می‌شوم و یک نفر دیگر را در بازی می‌زنم. قضاوت بازی دوستانه که کاری ندارد. نه جو خاصی وجود دارد و نه تماشاگری. اصلا من فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال در همین بازی‌های تدارکاتی هم باید از داوران با تجربه استفاده کند.


بیشتر بخوانید: نوری: بازی با بحرین محک جدی‌ای برای تیم ملی است/ هواداران صبوری به خرج دهند پرسپولیس به روز‌های خوبش باز می‌گردد


کمالوند: مگر قضاوت یک بازی دوستانه کار سختی است؟ / روی نتیجه دیدار تیم ملی مقابل کامبوج نباید حساب کرد

کمالوند درمورد شرایط تیمش بیان کرد: تیم ما در این بازی در شرایط مسابقه نبود و بیش از ۱۰ روز بازی نکرده بودیم و از شرایط مسابقه به دور بودیم. این مسابقه تدارکاتی با تیم جوانان به ما کمک کرد تا در بازی‌ها آینده بتوانیم بهتر ظاهر شویم.

 سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درخصوص وقفه‌هایی که به دلیل بازی‌های ملی در لیگ برتر اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: به نظر من چون در این مرحله تیم ملی ۲ بازی پشت سر هم را برگزار می‌کند، چاره‌ای نبود و این وقفه به وجود آمد. ما باید به ویلموتس و همکارانش حق بدهیم که چند روزی بازیکنان تیم ملی را در اختیار داشته باشند. در این مرحله فاصله ۲ بازی تیم ملی هم کم بود و باید بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار می‌گرفتند.


بیشتر بخوانید: یک پرسپولیسی حوالی پارس جنوبی


کمالوند: مگر قضاوت یک بازی دوستانه کار سختی است؟ / روی نتیجه دیدار تیم ملی مقابل کامبوج نباید حساب کرد

کمالوند با اشاره به برد پُرگل تیم ملی مقابل کامبوج گفت: پیروزی خوبی بود، اما نمی‌شود روی نتیجه آن بازی خیلی حساب کرد. دیدار مقابل کامبوج محک جدی برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نبود.  

 تیم فوتبال پارس جنوبی جم با هدایت کمالوند در ۶ بازی ابتدایی خود با یک برد و ۳ تساوی در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و در ادامه این رقابت‌ها روز یکشنبه (۲۸ مهر) در جم میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/

اظهارات فراز کمالوند درباره دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی فوتبال جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار