نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: دشمن با تکیه بر اختلالات شخصیتی روح الله زم سعی در تأمین منافع خود داشتند، اما شکست خورد.


دشمن با تکیه بر اختلالات شخصیتی روح الله زم منافع خود را تأمین می‌کرد/ شبکه بی بی‌سی شکست تبلیغاتی سهمگینی از دستگیری سرکرده آمدنیوز خوردمحمدجواد جمالی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدام سپاه در راستای دستگیری سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب آمدنیوز، اظهار کرد: من فکر می‌کنم که فارغ از آنکه «روح الله زم» چه شخصی است این اقدام امنیتی و اطلاعاتی سپاه از ارزش فنی بسیاری برخوردار است.

او افزود: طبق مصاحبه روح الله زم به وضوح مشخص بود که این فرد تحت حفاظت لایه‌های امنیتی بسیاری قرار داشته پس دیگر ادعایی برای توجیه اقدام فاخر سپاه پاسداران توسط دشمنان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: ناگفته هایی از ماجرای دستگیری روح الله زم + فیلم

جمالی ادامه داد: او تحت حفاظت سیستم‌های امنیتی کشور فرانسه و رژیم صهیونیستی بود، لذا حقیقتا باید از اقدام سپاه تقدیر کرد، پس لازم است که سایر خائنان نیز حواسشان را جمع کنند و بدانند که در اشراف امنیتی جمهوری اسلامی قرار دارند و مطمئن باشند که روزی نوبت آنها هم فراخواهد رسید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: نظر به سمت‌های پیشین پدر سرکرده کانال آمدنیوز در شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی، دشمنان با تکیه بر اختلالات و ضعف‌های شخصیتی و عدم سواد کافی در روح الله زم که تنها به دنبال دیده شدن بود منافع خود را تأمین کرد.

او ادامه داد: دشمنان روح الله زم را به گونه‌ای جلوه داده بودند که گویا او اطلاعاتی را از قلب نظام جمهوری اسلامی منعکس می‌کند، این فرد که به یک غده سرطانی تبدیل شده بود که باید مورد جراحی قرار می‌گرفت.

جمالی با اشاره به حمایت شبکه بی‌بی‌سی از روح الله زم بیان کرد: شبکه معاند بی‌بی‌سی و دیگر هم پیمانانش که دچار شکست‌های فرهنگی و سیاسی بسیاری شده بودند، با دستگیری سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب آمدنیوز ضربه تبلیغاتی سهمگینی خوردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار