مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از محکومیت ۷۹۰ میلیونی برای قاچاقچی سوخت در شهرستان نهبندان خبرداد.

اشرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: مامورین نیروی انتظامی در حین کنترل خودرو‌های عبوری محور شوسف – نهبندان به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و پس از متوقف نمودن خودرو بازرسی لازم از آن انجام شد.

او افزود: پس از بررسی خودرو ، مشخص شد این خوردرو حاوی ۶۰۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق می‌باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان مراجعه نمود.

اشرفی  تصریح کرد: پس از بررسی پرونده و محرز شدن تخلف، متهم در شعبه علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه به پرداخت مبلغ ۷۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

کشف ۹۲ کیلو تریاک در شهرستان سربیشه

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه مأموران  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: پس از انجام تحقیقات میدانی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۲ دستگاه موتور سیکلت را که با سرعت بالایی در محور‌های فرعی شهرستان در حرکت بودند مشکوک و به راکبان موتور سیکلت‌ها دستور ایست دادند.

او افزود: متهمان با بی توجهی به ایست پلیس از محل متواری شدند که بلافاصله مأموران با اجرای طرح مهار موتورسیکلت‌ها را متوقف و در بازرسی از آنان مقدار ۹۲ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار