اعضای شورای شهر تهران با ۱۶ رأی موافق مجید فراهانی و آرش حسینی میلانی را به عنوان نمایندگان این شورا برای حضور در هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان معرفی کردند.

انتخاب دو عضو شورای شهر تهران برای نظارت در هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاببه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخاب دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به عنوان عضو ناظر در هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب پایتخت در دستور کار یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی این شورا قرار گرفت.

بهاره آروین رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران در ابتدای بررسی این دستور گفت: موضوعی که ما امروز شاهد آن هستیم این است که برنامه‌ها طبق پیش بینی‌ها پیش نرفته است و انتخاب دو نفر از اعضای شورای شهر تهران به عنوان ناظر می‌تواند اقدامی مؤثر باشد تا اقدام‌ها بر اساس اولویت‌بندی انجام شود و نقطه نظرات اعضای شورای شهر تهران نیز مطرح شود.

پس از اظهارنظر آروین زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: توضیحات  آروین را تأیید می‌کنم اعتقاد من این است اگر نظارت نباشد برخورد‌های شرکت آب و فاضلاب با مناطق متفاوت می‌شود.

پس از اظهارنظر‌ها اعضای شورا، مجید فراهانی و آرش حسینی میلانی را به عنوان نمایندگان شورای شهر تهران در شرکت آب و فاضلاب استان  پیشنهاد دادند.

 اعضای این شورا با ۱۶ رأی موافق اعضای پیشنهادی شورای شهر تهران برای نظارت در شرکت آب و فاضلاب استان تهران را انتخاب کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار