حشدالشعبی درباره فرار داعشی‌ها از سوریه هشدار داد

نایب رئیس حشدالشعبی عراق هشدار داد در پی عملیات ترکیه در شمال سوریه احتمال آزادی هزاران تن از عناصر گروه تروریستی داعش وجود دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز عراق، ابو مهدی المهندس، نایب رئیس حشدالشعبی عراق، هشدار داد تحولات کنونی سوریه بسیار خطرناک است و احتمال آزادی هزاران تن از عناصر گروه تروریستی داعش وجود دارد.

او افزود: بسیج مردمی برای جلوگیری از نفوذ عناصر داعش با پلیس مرزی هماهنگی دارد.

نایب رئیس حشدالشعبی عراق در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: ما از درخواست مرجعیت برای تشکیل کمیته‌ای جهت بررسی حوادث تاسف‌آوری که در تظاهرات عراق رخ داد، حمایت می‌کنیم. ما سربازان مرجعیت هستیم و از خواسته وی برای مجازات عوامل حوادث حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، سوریه ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
جناب ابومهدی المهندس: نه تنها مسیر سیل داعشی ها را به مرزهای عراق روانه کردند بلکه با آوردن زنان داعشی به زایشگاههای تحت حمایت آمریکا یعنی پایگاههای امن آمریکائی تولید نسل داعش را راه اندازی کردند و تمام تلاش عراق و سوریه را که میرفت تا داعش را منقطع النسل کنند و.....بطور خلاصه تمام گروههای تکفیری-افراطی وهابی و
سلفی را آمریکا با این حرکت یعنی هلی برن به نقاط نامعلوم تحت پوشش پایگاههای آمریکائی در منطقه و تجدید قوا و ریکاوری و احیاء به میادین جنگهای نیابتی برمیگرداند علی الخصوص که خط تولید موالید آنها را همیشه پشتیبانی و حمایت میکند......
آخرین اخبار