استاندار کرمان گفت: پروژه‌های فاضلاب در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود و نقشه‌های شهری باید در اختیار سرمایه گذار قرار داده شود تا کار سرعت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،جلسه طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری کرمان با حضور استاندار کرمان و مسئولین برگزار شد.

محمدجواد فدائی استاندار کرمان روز سه شنبه در نشست تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر کرمان گفت: پروژه‌های فاضلاب در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود و در این رابطه تمام مدیران مربوطه پای کار هستند و در صورت بروز هر مشکلی، برای رفع آن اقدام خواهد شد.

او افزود: نقشه‌های شهری باید در اختیار سرمایه گذار قرار داده شود تا کار سرعت گیرد.

فدایی اظهار کرد: در یک بازه زمانی کوتاه از شروع پروژه تا الان ۲۵ کیلومتر لوله گذاری  انجام شده است.

طاهری مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب شهری استان کرمان با اشاره به اینکه از سال ۷۶ فاضلاب کرمان کار خود را شروع کرده است گفت: در ۲۲ سال ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم.

او افزود: سالی یک بار پیشرفت فیزیکی داشتیم اگر این روند ادامه پیدا می‌کرد تا ۳۰ سال آینده پروژه روی زمین بود.

طاهری با اعلام اینکه در دوسال گذشته دنبال جذب سرمایه گذار بودیم اظهار کرد: متقاعد کردند سرمایه گذار خیلی سخت بود ولی در سال ۹۷ موفق شدیم با شرکت فولاد بوتیای ایرانیان در راستای مسئولیت‌های اجتمایی به توافق برسیم.

او بیان کرد: این پروژه با مبلغ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری به مدت ۵ سال کار خود را شروع کرده است.

مدیرکل آب وفاضلاب شهری استان کرمان گفت: از مردم تقاضا دارم آستانه تحمل خود را بالا ببرند و مسئولین دست به دست هم دهند تا پروژه انجام شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری جلسه طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار