رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در طرح سه روزه برخورد با خودرو‌های سواری حامل کالای قاچاق، ۲۲۸ دستگاه خودروی سواری و کامیون توقیف و بیش از ۴۴ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی، با اشاره به اجرای طرح عملیاتی مقابله با خودرو‌های حامل کالای قاچاق به مدت سه روز در استان بوشهر، بیان کرد: در مدت زمان اجرای این طرح، ۲۲۵ دستگاه خودروی سواری (شوتی) و سه دستگاه کامیون که در جابه جایی کالای قاچاق از استان به سایر نقاط کشور فعالیت داشتند، شناسایی و در جاده‌های استان متوقف شدند.

او با بیان اینکه ۱۹ دستگاه از خودرو‌های سواری توقیف شده حامل کالای قاچاق بودند، افزود: در این طرح سه روزه مقادیر زیادی ابزارآلات ساختمانی، دستگاه استخراج ارز دیجیتال و تجهیزات پزشکی قاچاق بدون مدارک گمرکی به ارزش ۴۴ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد:  در مدت زمان اجرای این طرح ۲۷ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

سهرابی همچنین به این نکته اشاره کرد که مردم بارها از رفت و آمد خطرآفرین خودرو‌های سواری حامل کالای قاچاق در جاده‌های استان انتقاد کرده‌اند. خودروهایی که با سرعت‌های بسیار بالا و بدون توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی عبور و مرور می‌کنند.

انتهای پیام/ک

۴۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.