رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: طرح‌های ورزشی بسیاری با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در سلسله در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عبدالله خدادادی رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: طرح‌های ورزشی بسیاری با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در سلسله در دست اجرا است که با بهره برداری از آن‌ها زیرساخت‌های ورزشی شهرستان افزایش چشمگیری خواهد یافت.

 عبدالله خدادادی  در جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری، با اشاره به افزایش چشمگیر زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان نسبت به سال‌های گذشته، اظهار داشت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز با نگاه ویژه فرماندار به ورزش، اعتبار بسیار خوبی از سهم اعتبارات استانی به منظور تکمیل و بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان اختصاص داده شده است.

او با اشاره به تعریف احداث چهار زمین چمن مصنوعی در شهرستان، افزود: زمین چمن مصنوعی بسطام از آن‌ها به بهره برداری رسیده و سه زمین چمن دیگر نیز در دست تکمیل هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان  این شهرستان با اشاره به طرح در حال احداث سالن سرپوشیده تمرین منطقه پرسگ، بیان کرد: بهره برداری از این طرح به کاهش تجمع ورزشکاران و عدم مراجعه آن‌ها به شهر الشتر برای بهره مندی از مکانات ورزشی کمک می‌کند.

خدادادی اضافه کرد: مهمترین طرح ورزشی شهرستان، سالن مسابقات ۲ هزار نفری در دست ساخت است که سازه بیرونی آن در شهر اصفهان در حال تکمیل بوده و به محض کامل شدن به شهرستان منتقل و نصب می‌شود.

انتهای پیام/ر

دردست اجرا بودن  طرح‌های  ورزشی در سلسله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.