اعطای ۲۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان خراسان شمالی

معاون بازسازی بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: به خسارت دیدگان ناشی از سیل بهار امسال ۲۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض نیز اعطا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی روحانی، معاون بازسازی بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت : با توجه به وقوع سیلاب‌های بهار امسال و خسارت‌های وارده به مناطق شهری و روستایی استان، برای بازسازی منازل خسارت دیده در این مناطق شش هزار و ۴۵۰ پرونده تشکیل شد.

روحانی افزود: از تعداد شش هزار و ۴۵۰ واحد متقاضی بازسازی منازل خسارت دیده ناشی از سیل بهار امسال در استان، تا به کنون پنج هزار و ۴۵۰ فقره پرونده به هشت بانک عامل معرفی شده است که از این تعداد دو هزار و ۵۳۵ پرونده منجر به عقد قرارداد با بانک‌های عامل به منظور دریافت تسهیلات بانکی شده اند.

او گفت: دولت در کمک به سیل زدگان استان بیش از ۲۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض نیز اعطا کرده است.

او خاطر نشان کرد: افزون بر این، دولت ۱۰ هزار تن سیمان رایگان (شامل ۲۰۰ هزار پاکت سیمان) را به صورت رایگان به استان اختصاص داد که این محموله میان متقاضیان واجد شرایط توزیع شد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن خراسان شمالی  اظهار کرد: تا به کنون فونداسیون دو هزار واحد، اسکلت گذاری هزار و ۳۰۰ واحد و سقف گذاری ۵۵۰ واحد در حال ساخت، انجام شده اند.

انتهای پیام/ ر

اعطای ۲۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان خراسان شمالی

برچسب ها: سیل ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.