همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان با محوریت انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در زاهدان برگزار شد.

همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان در زاهدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام والمسلیمن محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در  نشست، فرمانداران استان  از تلاش‌های انجام شده برای پیشرفت استان قدردانی کرد و گفت: نظام، خدمات زیادی در سیستان و بلوچستان انجام داده، ولی هنوز جای کار بسیار است.

حجت الاسلام والمسلیمن محامی با تاکید بر تقویت ارتباطات مردمی فرمانداران افزود: فرمانداران از تریبون‌های نماز جمعه برای اطلاع رسانی اقدامات به مردم استفاده کنند.

او  انتخابات را نماد جمهوریت نظام اسلامی دانست و بر حفظ بی طرفی، رعایت کامل قانون، تقویت نقاط قوت و کاهش آسیب‌های انتخابات تاکید کرد.

استاندارسیستان و بلوچستان هم در این همایش با اعلام آمادگی کامل همه دستگاه‌های مرتبط با برگزاری انتخابات افزود: تمامی امکانات استان برای برگزاری انتخابات سالم بسیج می‌شود.

موهبتی گفت: اقدامات دستگاه‌های اجرایی باید بگونه‌ای باشد که حضور حداکثری مردم را به همراه داشته باشد.

او حضور کاندیدا‌هایی با سلایق مختلف را یکی دیگر از عوامل حضور گسترده مردم در انتخابات دانست و افزود: برای آینده‌ای بهتر برای کشور لازم است مردم حضوری فعال در انتخابات داشته باشند.

زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان هم گفت: رای گیری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، با احراز هویت از طریق کد ملی خواهد بود.

در این نشست تعدادی از فرمانداران شهرستان‌های سیستان و بلوچستان، گزارشی از وضعیت زیرساخت‌های برگزاری انتخابات و مشکلات حوزه کاری خودشان ارائه کردند.

انتهای پیام/ع

همایش فرمانداران در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار