آموزش اطفاء حریق در زندان قاین در راستی پدافند غیر عامل انجام شد.

موسوی رئیس زندان قاین  در گفت و  گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: این دوره آموزشی با حضور کارکنان اداره زندان شهرستان در محوطه این اداره برگزار شد.

او افزود: شرکت کنندگان با مهارت های ايمنی و اطفاء حريق، انواع حریق و نحوه مواجهه با آن، انواع خاموش کننده ها و روش استفاده از آنها و نیز کاربرد انواع کپسولهای اطفاء حریق آشنا شدند.

رییس زندان قاین با اشاره به اینکه این کارگاه که با حضور مربیان آتش نشانی شهرستان قاین و با شرکت پرسنل و سربازان برگزار شد اظهار کرد: ابتدا بصورت تئوری انواع لوازم مورد نیاز برای اطفاء حریق و مواد بکار رفته و ترکیبات شیمیایی استفاده شده در کپسولهای آتش نشانی و روشها و موارد استفاده از آنها توسط مربیان برای حاضرین بیان کرد.

او ادامه داد: با ایجاد آتش سوزی صوری در محوطه زندان و بصورت عملی کلیه کپسول های مورد استفاده و میزان تاثیر آنها برانواع آتش سوزی ها مورد آزمایش قرار گرفته و توضیحات لازم در مورد همه آنها برای شرکت کنندگان ارائه شد.

موسوی گفت: ارزیابی آمادگی و مهارت کارکنان و اطلاع از آمادگی تجهیزات را از دیگر اهداف برگزاری این مانور بر شمرد و افزود: با برگزاری این مانور ضعف ها و نواقص در سطح زندان برای مقابله با بحران های احتمالی شناسایی می شود.

 انتهای پیام / ط آ

دوره های آموزشی اطفا حریق در زندان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.