ملی پوش فوتسال بانوان گفت: شرایط لیگ بهتر شده است و پنج تیم مدعی صعود به مرحله پلی آف رقابت‌ها هستند.

خسروی: پنج تیم مدعی صعود به پلی آف فوتسال هستند

فرشته خسروی ملی پوش تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: شرایط و سطح رقابت‌های لیگ نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است و مسابقات با روند خوبی پیش می‌روند، ملی پوشان و بازیکنان مطرح لیگ در تیم‌های مختلفی پخش شده اند. نتایج تیم ملی حفاری رفته رفته بهتر می‌شود، ما یکی از مدعیان قهرمانی هستیم.


بیشتر بخوانید: داورانی که در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان سوت می‌زنند


او تصریح کرد: فکر می‌کنم پنج تیم مدعی صعود به پلی آف باشند که از این پنج تا فقط چهار تیم می‌توانند به مرحله پلی آف بروند، اما در حال حاضر نمی‌توان به طور دقیق مشخص نمود که کدام تیم‌ها به پلی آف می‌رسند. خوشبختانه لیگ امسال شاهد حضور جوانان بسیاری در ترکیب تیم‌ها بود و این موضوع نکته مثبتی برای فوتسال بانوان به شمار می‌آید.

انگیزه بازیکنان جوان زیاد است

خسروی افزود: نیرو‌های جوان کمک بزرگی برای باشگاه‌ها و تیم ملی به شمار می‌آیند، این بازیکنان یک روزی جایگزین بزرگسالان می‌شوند، آن‌ها انگیزه بالایی برای کمک به تیم ملی دارند و باعث پیشرفت فوتسال بانوان ایران می‌شوند. این روز‌ها که خبر حضور شهناز یاری سرمربی تیم ملی در مسابقات لیگ شنیده می‌شود، انگیزه دختران فوتسالیست ما هم بیشتر شده است، زیرا می‌دانند که برای دعوت به اردو تیم ملی زیر ذره بین یاری قرار دارند، جوان‌تر‌ها هم که امید و انگیزه بالایی برای رسیدن به اهدافشان دارند متاثر این موضوع هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار