مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در دی و بهمن امسال در استان خبر داد.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، از برگزاری هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در دی و بهمن امسال در استان خبرداد و گفت:این آزمون در ۴ گروه امتحانی (حفظ قرآن کریم - ترجمه و مفاهیم قرآن کریم -گروه معارف اهل بیت علیهم السلام -آموزش‌های الکترونیکی )و در قالب ۱۵ رشته برگزار می‌شود.

او با بیان این که کلیه امور مربوط به ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir انجام می‌شود افزود: زمان ثبت نام در آزمون از روز ۱۲ آبان تا ۱۲ آذرماه خواهد بود.

زارع گفت: زمان برگزاری آزمون رشته‌های کتبی روز پنج شنبه ۳ بهمن ماه ۹۸ و آزمون رشته‌های الکترونیکی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۹۸ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران افزود: شرکت در تمامی رشته‌های آزمون، برای همه داوطلبان مرد و زن، بدون هرگونه محدودیت سنی، آزاد است و پس از اعلام نتایج آزمون، به برگزیدگان آزمون، به قید قرعه از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جوایز نقدی اهداء می‌شود.

زارع گفت: به نفراتی که موفق به کسب حد نصاب قبولی (آزمون کتبی اخذ نمره ۷۰ و آزمون الکترونیکی اخذ نمره ۸۰) شوند از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهینامه پایان دوره اعطاء می‌شود.

انتهای پیام/س

از برگزاری هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در در در دی و بهمن امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.